Raskaan kappaleen käsittely

Haarukkavaunu

Hedinin standardeilla haarukkavaunulla voidaan käsitellä jopa 50 tonnin taakkoja. Raskaammat haarukkavaunut toteutamme projekteina.

Vaunua siirtävä ajolaite on standardi, haarukkaosa toteutetaan räätälöityinä 6 metrin pituuteen saakka.

Vaunut varustetaan tavallisesti radio-ohjauksella, jolloin käyttäjä pääsee havainnoimaan siirtoa työturvallisuuden kannalta parhaaseen paikkaan.

AGV-valmius

25 ton haarukkavaunu siirtämässä muuntajan osia.

Päivän tuotanto.



Kelavaunu

Kelavaunu matalalla nostolla
Pystyy nostamaan ja siirtämään jopa 40 tonnin keloja kätevästi. Koko kelojen käsittely on mahdollista ilman siltanostureita.

Kelavaunu korkealla nostolla
Kelojen käsittely on mahdollista 2,5m korkeuteen asti. Kelat on näin mahdollista varastoida päällekäin ja purkaa autosta ilman siltanostureita.

25ton kelavaunu korkealla nostolla.

20ton kelavaunu matalalla nostolla.



Matala siirtolavetti

Lavetti soveltuu käytettäväksi jopa 400 tonnin taakoille. Laite ajetaan siirrettävän taakan alle ja nostetaan hydraulisesti ilmaan.

Lavetit kulkevat pyörillä, joten pienet epätasaisuudet lattiassa ei haittaa. Voimanlähteenä on akusto, joka vapauttaa käytön paineilma- ja sähkösyötöistä.

Kaikkiin hedinin laitteisiin on saatavilla vihivaunuteknologiat (AGV). Useampaa kuljetuslaitetta voidaan ajaa synkronissa erittäin suuria kappaleita siirrettäessä.





Ajoneuvon siirtolaitteisto

Siirtolaitteet on suunniteltu kaikenlaisten raskaiden ajoneuvojen siirtämiseen tuotantolinjoilla.

Siirtolaite ajetaan siirretävän taakan alle, nostetaan irti maasta ja ajetaan seuraavaan soluun.

Ei sido tehdaslayouteja, jotka tuppaa alati muuttumaan...





Siirtolaitteet räätälintyönä

Painoi siirrettävä taakka 1 tai 100 tonnia, oli se muodoiltaan millainen tahansa, kysy meiltä ratkaisua. Todennäköisesti vastaavia kappaleita ollaan jo siirretty tekemillämme laitteistoilla.






AGV Automated Guided Vehicles
"Vihivaunut"


Kaikkiin kuljetuslaitteisiimme voidaan kytkeä Hedin-AGV järjestelmä.

Kaapelointi kiinteisiin ajoreitteihin on edullinen ohjaustapa, laser-teknologia tuo taas vapauden layout-muutoksiin.